Citymarketing
We zetten Uden op de kaart met de slogan Hier HoUDEN we van. Om Uden ook in de toekomst een plek te laten zijn waar het goed toeven is, is het belangrijk om als stad/dorp om in de regio heel zichtbaar te zijn. Zodat mensen naar ons toe blijven komen om te winkelen, wandelen, fietsen, eten, drinken, enzovoorts. Zichtbaar maken wat Uden te bieden heeft, doen we onder andere met ‘citymarketing’. Het promoten en zichtbaar maken van alles wat Uden, Volkel en Odiliapeel te bieden hebben.
Nieuwe strategie?
De afgelopen jaren hebben we Uden op de kaart gezet met de campagne ‘HierhoUDENwevan’. Dat heeft al veel opgeleverd, maar het is tijd om opnieuw te kijken hoe we ervoor staan. De gemeente doet dit niet alleen, maar samen met ondernemers uit verschillende branches zoals de recreatieve sector, centrumondernemers, horeca, Maashorst Betrokken Ondernemers, VVV, UOV de Kring en de culturele sector.
Om dit op een goede manier aan te pakken, hebben we een ervaren bureau gevraagd om ons te ondersteunen. Dietz Strategie en Communicatie helpt ons te komen tot een nieuwe citymarketingstrategie inclusief een concreet actieplan. We verwachten dat medio september de eerste resultaten beschikbaar zijn.